1 Eylül 2014 Pazartesi

Tiny Love Klasik Dönence

Dönencenin ilk alınması gereken oyuncaklardan biri olduğunu okumuştum ama hem çeşitliliğinden hem de fiyatından ötürü karar verip almamıştım Bulut doğmadan.
Gel gelelim benim fındığım uyanık geldi dünyaya ve o gözler 20cm den uzağı göremez henüz teorilerini de yıktı. Dolayısıyla babası işten çıkıp eve gelirken e-bebek mağazasına girip hangisini alayım diye aradı beni ilk ayımızda. Renk ve oyuncaklarından ötürü tiny love klasik dönenceyi seçtim. Zıt renklere daha dikkat çekerlermiş bebekler diye.
Tiny love dönence ışıklı, klasik müzik ve doğa sesleri seçeneği var. Takması çıkarması kolay (park yatağa olmuyor). Oyuncakları çıkabiliyor.
Biz ilk aylarımızda beşiğinde dönence ile güzel vakitler geçirdik. Tutunup kalkmaya başladığı vakit dönencenin üst kısmını çıkardık. Şimdi müzik kutusu olarak kullanıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...