4 Eylül 2014 Perşembe

Sunny Baby İtmeli/Pedallı Bebek Arabası



Bulut'a yazın annemlerin yazlığında kullanmak için itmeli bisiklet arayışına girmişken eşim bisikletten vazgeçip araba almaya karar vermiş. 
Bu karar değişikliğinde Bulut'un araba merakının etkisi büyük tabi. Araştırmalarının sonucunda sunny baby itmeli/pedallı bebek arabasını almaya karar vermiş. Bu kararını bana söylediğinde önce hayır dedim ben bunu kullanamam. Ama bir kaç gün sonra komşumuzun kapısının önünde aynı arabayı gördüğümüzde fikrim değişti. Bulut kapının önünde "aaabaaa, aaabaaa!" diye ağlar oldu.Itmeli yerine akülü alalım da uzaktan biz kumanda edelim dedik ama Bulut'un yaşına uygun bir akülü araba bulamadık. Ayrıca Bulut akülü araba çalıştığında biraz ürktü. Sonuç olarak sunny baby itmeli/pedallı bebek arabasını aldık. Çok işimize yaradı. Bulut içine binip gezmenin haricinde arabasıyla oynamaktan çok memnun. Kısalan sapı sayesinde onun boyuna uygun oluyor ve kendi itiyor. Bez alıp arabasını temizliyor :) direksiyonundaki ses çıkaran iki düğmeye basmaktan hoşlanıyor. Yalnız, ben direksiyonundaki vidayı çıkardım çünkü ittiğinizde sağa sola çevirirken direksiyon da dönüyor. Vidasız şekilde Bulut istediği gibi haraket ettirip ilerleyişe müdehale edemiyor. Pedallarını da monte etmedik. Sanırım seneye yaza pedalları ile kendi kendine sürebilir.





2 yorum:

  1. merhaba,
    bu arabadan bende 11 aylık bebeğime almayı düşünüyorum, siz nereden aldınız ve ne kadar süre kullandınız, yardımcı olabilir misiniz? teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Nereden aldığımız inanın hatırlayamıyorum, internetten almıştık kargo ile eve gelmişti. Pedalları ile ilerlemek bulut a zor geldi, boyu uzun olduğu için bacaklarını rahatsız etti. O yüzden sadece itmeli kısmını kullandık. Ama uzunca bir süre kendi oyuncak olarak da kullandı. Üzerine etiketler yapıştırdı ters çevirip tamir etti vs. 3 yaşını geçtikten sonra kuzenimize devrettik :) bence akülü arabadan daha çok vakit geçirdi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...