19 Ağustos 2014 Salı

Philips Avent Yumuşak Bükülebilir Uçlu Mama Kaşığı



Bulut 5. Ayına yaklaşırken ek gıdaya başladık. Sütüm yetmediği için 2. Aydan itibaren formül mama takviyesi yapıyorduk (150cc kadar başladık günden güne azalttık). 

4. Ay kontrolümüzde doktor kilo alımının beklenenden yüksek olduğunu bu sebeple de mama verme işini bırakmamız gerektiğini söyledi. Benimse hiç cesaretim yoktu. Deneyelim görelim 1-2 hafta dedi. O iki hafta acaba bebeğim aç kalıyo mudur korkusuyla her emzirmeden sonra sütümü sağıp dolaba koydum ve gece yaymadan once biberonla Bulut'a verdim. Doktor kontrolüne gittiğimizde herşeyin normal olduğunu gördük ancak ben bu stres ve eziyete dayanamayacağımı söyledim. Doktor ise mama yerine ek gıdaya geçiş yapmamızı tavsiye etti ve sebze suyu ile başladık.
Ilk işimiz gidip mama kaşığı almak oldu. Yumuşak, bükülebilen ve içine az miktarda yiyecek alan bir kaşık tercih ettik. Avent  marka kaşık işimize uzunca bir süre çok yaradı. Bulut'un diş ve dudağına çarptığında zedelemiyordu. Fazla yiyecek doldurma şansınız olmadığından yiyebikeceği kadarı doluyordu. Ancak zamanla kaşık ihtiyacımızı karşılayamaz oldu. Özellikle çorba verirken oldukça zorlanmaya başladık. Sonunda daha önce formül mama vermek için alalacele en yakın eczaneden aldığımız wee marka kaşıkları kullanmaya başladık. Hala da kullanmaktayız. Ucu çok yumuşak ve Avente göre daha çukur. Bu arada Avent marka kaşığımız da Bulut'un arka diş kaşıyıcısı oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...