26 Ağustos 2014 Salı

Ikea TITTA DJUR Parmak Kuklası


Her ne kadar 3 yas ve uzeri icin tavsiye edilmis olsa da ben gorup de almadan edemedim :)
Annane babaanneye giderken Bursa Ikea magazasına ugradık mama sandalyesi almak için. Mama sandalyesini almaya raflara giderken daha önce hiç dikkatimi çekmeyen parmak kuklalar dikkatimi çekti. Onca oyuncak arasında Bulut pek ilgilenmese de ben hemen aldım. Eve geldiğimizde her birini tek tek denedi parmaklarına ama en çok köpek balığını sevdi. Şimdi nereye gitsek köpek balığı çantamızın bir köşesinde durur. Parmağına takıp yer bizi :)
Diğer hayvanlarla da oynamak bana ve babamıza düşüyor. Ara sıra parmaklarımıza takıp taklitler yapıp konuşturuyoruz onları. Bulut'un çok hoşuna gidiyor. Eminim her çocuk için çok eğlenceli bu kuklalar. Herkese şiddetle tavsiye ederim ( parmağınıza takıp binbir şebeklik yapabiliyorsanız eğer).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...